Magyarország imázsfilmje nyerte el az ENSZ turisztikai világszervezetének 21. közgyűlése alkalmából meghirdetett verseny európai díját. A „Hungary – More than expected” című videó hazánk kiemelt és a külföldiek számára legvonzóbb turisztikai termékeit, Budapestet, a Balatont, valamint a konferencia- és egészségturizmust mutatja be.
Bizonyára többen is emlékeznek arra a két évvel ezelőtti imázsfilmre, melynek készítésekor az alkotók arra törekedtek, hogy a hagyományos gulyás-csárda-paprikás mellé más asszociációkat is társítsanak hazánkhoz, szem előtt tartva a fiatalabb korosztály számára vonzó szórakozási és kikapcsolódási lehetőségeket is. A „Think Hungary – More than expected” szlogennel tehát arra kívánják felhívni a figyelmet, hogy Magyarország sokkal több, mint amire emlékeztek, amit sejtettek, amire számítottak.
A Turizmus Online információi szerint a versenyen 51 videó indult, a nyerteseket régiónként választotta ki a szakmai zsűri, így a győzelemmel hazánk bemutatkozó filmje lett Európa legjobbja.
Íme, a nyertes film: