Hagyományok szerint idén is húsvét nagyszombaton indult a hivatalos személyhajózási szezon a Balatonon, mely alkalomból a BAHART sajtótájékoztatón mutatta be idei fejlesztéseit és terveit. A társaság szolgáltatásait változatlan árakon, színvonalas ügyfélkiszolgálás mellett vehetik igénybe az utasok.
A Balatoni Hajózási Zrt. onlinebalaton.hu-nak küldött közleménye szerint az eseményen Kollár József a BAHART vezérigazgatója kiemelte:
A BAHART az elmúlt két kiemelkedően sikeres szezont követően 2018-ban is számos újdonsággal várja a hajózni és kikapcsolódni vágyókat a Balatonon, ráadásul mindezt a komp és személyhajó szolgáltatások esetében változatlan díjakon. A Balatoni Hajózási Zrt. középtávú stratégiájának egyik hangsúlyos alappillére az „ügyfélközpontúság fejlesztése”. Ez magában foglalja az ügyfélkapcsolatok erősítését, a szolgáltatásminőség javítását. Az elmúlt két év során a Társaság számos fejlesztést valósított meg a célkitűzés érdekében. A teljesség igénye nélkül említhető: a BAHART imázs- és arculatfrissítő kampánya, az utastájékoztatás és kommunikáció intenzitásának növelése, az online hajózási lehetőség kereső modullal ellátott honlap kialakítása vagy a hajózáshoz kapcsolódó szolgáltatástartalom bővítése.
A stratégia megvalósításában a BAHART újabb mérföldkőhöz érkezett. A társaság a tavalyi hajózási szezon zárását követően átvilágította az ügyfélkiszolgálással, különös tekintettel a telefonos ügyfélkezeléssel kapcsolatos gyakorlatát. A korábbi ügyfélelégedettségi mérések figyelembe vételével a kialakították a BAHART Ügyfélközpontját, mely a három alaptevékenységi üzletág (személyhajózás, kompközlekedés, vitorláskikötői szolgáltatások) kiszolgálását látja el a jövőben a különböző ügyintézési csatornákon.
2018. március 31-étől – a 172. hajózási szezon első napjától – üzemel a BAHART INFO Vonal a 84 / 310 050 telefonszámon – adott tájékoztatást Dónucz László értékesítési és forgalmi igazgató.
Október 1-jétől a vitorláshely bérlőkkel történő telefonos kapcsolattartás is a BAHART INFO Vonalon zajlik majd.
A BAHART egy olyan virtuális call centert kapott, amely technikailag korlátlan mennyiségű hívást képes kezelni, menürendszere pedig gyorsan a megfelelő munkatárshoz irányítja a betelefonálót. A jövőben akár videóbeszélgetéssel, chatfunkciókkal vagy sms értesítéssel is bővíthető a rendszer, utóbbi különösen hasznos lehet, ha rendkívüli időjárás miatt gyorsan kell menetrendváltozásról értesíteni az utasokat. – mondta Horváth Gergely, a call center megoldást szolgáltató cég vezetője.
Kollár József vezérigazgató kiemelte, számos újdonsággal, akcióval és kedvezménnyel várják az érdeklődőket, melyekről folyamatos a tájékoztatás honlapjukon és a közösségi csatornákon. A menetrendi és komphajózás mellett az idén is megtalálhatók lesznek a nyári időszakban a programhajók között a népszerű Varázshajók 10 kikötőből, Bulihajók szerte a Balaton körül, sétahajók tavasztól őszig.
Az idei évben a Vodafone Magyarország Zrt. is a BAHART kommunikációs partnerei sorába lépett.
A sajtóeseményen beszámolt a társaság arról is, hogy lezárult a nevezés az idén 2018. június 9-10-én megrendezendő Nemzeti Regatta Magyarország Településeinek Vitorlásfesztiváljára. Ebben az évben már 52 települési csapatot látnak vendégül a főszervezők az idén várossá válásának 50. évfordulóját ünneplő, és az esemény főtámogatójaként közreműködő Sófokon.